søndag den 20. september 2009

Del I-Work in Progress-30x40-NODP

Dette vil være en del to post. Jeg får masser af hits til at vise trin-for-trin demonstrationer, så jeg besluttede at tage billeder undervejs på dette 30x40 provision stykke.

Her er de børster jeg lå i dette maleri med. jo større en er næsten 2 \ "lang, når du skubbe det ned, og den anden er ca 1 1 / 2 \" lang. mit forhold til bredden af pensel til størrelse maleri er omkring 1:15. thats bare en vejledning ikke en formel. hvad dette betyder, er dette .... bredden på penslen x 15 handler om bredden af lærredet. Jeg bruger disse børster på noget 16x20 op. I dont like pensler større end 2 \ ", da de får en lidt tung at store. jeg elsker disse to cheapo syntetiske af American Painter. wouldnt der elsker en pensel, at de store, der koster omkring 15 dollar. tilgængelige på ethvert Michaels mega håndværk butik. eventuelle syntetisk vil arbejde tho '


efter at gøre en 3 \ "x4 \" skitse af scenen i inddelte sig op på det store lærred for at få alle figurerne i de rigtige steder. det bare giver dig selvtillid til at vide, at alt er på sin formodes at være. den måde alt hvad du behøver at bekymre dig om, er maleriet. her har jeg lagt i alle former med rene farver ud af røret, baseret på den endelige farver temperatur og værdi. gul, appelsiner og lyserøde farver i meget varmeste områder. blues og lilla i det fedeste.


Her er den anden fase. lå i realistiske farver forlader god størrelse stykker af underpainting viser. Jeg plejer enten lå i alle de mørke skygge figurer og derefter alle de lys og varme figurer næste, eller den anden vej rundt. denne gang gik jeg alle lysene først. whats rart om at gøre det på den måde er så kan du omgive lys med darks at Arent til mørke. dette vil give det en rigtig solrig look. huske det eneste sted, der bør virkelig mørkt er under den varme grød, hvor intet lys hoppe omkring. Hvis du arbejder fra dette område og gør det til den mørkeste skygge, skal du bare sørge for, at hver anden skygge er lettere end at area.i 'll færdig med maleriet op i et par timer og tage nogle flere billeder til morgendagens post, når jeg vise dig hvordan det kom ud. oh, BTW det er allerede solgt.