fredag den 26. december 2008

forstyrrelser mig til Bahamas

ikke til hospitalet.

patellar kursjustering kirurgi er blevet tidsplan for den 15 december. lige i tide til jul og nytår. Yippee. hoppe op og ned og klapper og bruge nogle ånd fingre. sætte nogle glitter på gode borgere, sin tid at få travlt.

Patella_illust

Patellar afskæres med en par skruer i det, ikke noget at græde over (Indsæt sobbing.).

 Clip_image001

måske, der vil klare det lidt, en lille illustration, oh vent, der er mere ... men bare alt for deprimerende at gå ind i den. men i det mindste nu, jeg får at sige, at jeg har metal i min krop i lufthavnen og på Dr. 's udnævnelser.

Cool.

jeg havde tænkt mig at tidsplanen for mandag, men paperpony og baby B er ledet ud, og jeg skal limptastic for dem, når de ankommer. B skal til at begynde at gå, når jeg holder op med at gå. Ah, den kreds af liv.

faithsalutes bestilling nogle trikot på internettet.