søndag den 28. december 2008

Gentle Friendly Waves

"Filep mener, at sommeren er en undskyldning for at afsløre vores hud og nyd de kvaliteter af kvindelighed. "

Jeg vil gerne sige til, at" No Filep Motwary ! Verden har ikke brug for at se Susie's flab ruller og udslæt-hærget hud ..." Men da jeg så hans foråret sommeren 2009 indsamling og alarmklokkerne straks slukket. Ja, huden er afsløret, men ved hjælp af lutter smukke stof .... Filep's centrale ord er RUFFLES, gul og fuschia pop og bevægelighed. Han figurer RUFFLES helt sagkyndigt i hans kjoler. De farver og figurer eller anden grund minder mig om den opblomstringer af en vandmand, at vift gennem havet. Symmetrien i stykker betyder, at RUFFLES ser helt spændte og en smule stive, som giver en anden vinkel til RUFFLES.
 Fmot1

 Fmot2
 Fmot3  Fmot4

 Fmot5

 Fmot7
jeg også elsker at Filep er kommet op med en vidunderlig palet af pasteller
og greys i blød chiffony mat teksturer og derefter smider i en meget
udtalt Burgandy plast-tekstureret jakke ...

 Fmot8
Jeg er allerede forudsige nogle af jer spørger af sko, og jeg tror Filep Motwary har gjort dem selv ...

 Fmots1  Fmots2
Endnu en gang, Maria Mastori og Filep sammen op til showet i løbet Hellenske Fashion Week i sidste sæson, og Maria's smykker spiller med kontrast i en lignende måde, at Filep's tøj gøre ... brikkerne er lyset endnu vejet. Kristina P var ansvarlig for sække og handsker ...

 Fmotj1

Fmotj2  Fmotj3