tirsdag den 7. juli 2009

Den Tally

Her er et øjebliksbillede af min søn.

Nogle ting, jeg satte sig for at udrette i dag: 4Number af de ting jeg afsluttet: 1Number ting ikke er på listen, at jeg udrettet i dag: 5Number gange hund og / eller kat har fået besked om ikke at gå i køkkenet, eller at komme ud af køkkenet: 836 (og optælling) Antal gange enten har lyttet: 0Number fyrværkeri eksplosioner hørt i dag: 111Number af delvise episoder af Renovering Realiteter hverken set eller hørt i dag: 6Number gange, moderen sagde: "Hvad? "når jeg har været tale til hende: 9988 Antal Band-aids anvendes: 3Number kontrahentens sække af papirkurv transporteres til gyde: 5Number gange Shop Vac har været kørt i køkkenet: 12Number gange Shop Vac er truffet nedenunder eller hentes fra nedenunder: 5Number værktøjer brudt: 1Number værktøjer købt: 2Number gange udtrykket "Tag det op Goodwill " er blevet sagt: 52