torsdag den 10. december 2009

Blue Dancer


10x10 olie på plade

Jeg vil gøre en treenighed af balletdansere og begyndte at arbejde ud idéer i dag. Dette vil være til rådighed, når jeg har besluttet, om de større arbejde. Making blå kødet er vanvittigt sjovt. Altid god til at skubbe til side \ "hvad der skal være \" og male, hvad der er i mit sind.

I'm off for Calvert nu at nyde deres historiske weekend arrangementer og til at møde nogle kunstner venner, som jeg har kendt kun i e-mail. Lørdag vil være en hel dag. Min Rejsefælle, V. ... Vaughan skal undervise en tidlig værksted, og jeg er sikker på, at hun vil anspore mig i stigende før daggry for at male med hende.
Senere på dagen vil vi være på den victorianske Te (V maleri, jeg drikker stærkt) og så lørdag aften jeg vil være maler galla-begivenhed. I'm forestille \ "Moulin Rouge. \"
Vores værker fra te og bolden vil blive bortauktioneret på bolden midtvejs i aften. Spændende ting!