mandag den 28. december 2009

En Cameo af Lawrence

En del af det kaos lørdag bragte en tidlig morgen telefonopkald: Det var Lawrence. Hans kones operation var gået godt, og hun fortsætter med at komme til hægterne. Hun er godt nok, at han kunne slippe for et par timer til at levere nogle materialer til et job, han laver i St. Louis. Han spekulerede på, om han kunne stoppe ved en vej til at falde ned af en stikprøve af rammen stykker han havde skåret i skuffen forsider. Han ønsker at sikre det passer inden opskæring \ "rigtige \" plader.

Jeg troede ikke, at vi ville være hjemme, når han kom fra, men vi var stadig et par minutter fra at forlade, når han trak op. Han bragte det stykke inde og ind i køkkenet. Han havde brugt sin router - med en dado smule - til at bygge en kant, der ville afholde et beadboard panel på plads, samtidig med at glide over de eksisterende rejst panelet skuffer. Han var tilfreds med det samlede pasform.

Dette er næppe det færdige produkt, men jeg tror, du kan få den idé.

Ideelt set, vil han være tilbage efter Thanksgiving med kant stykker, og vi kan samle og anvende dem derefter. Han tror, hans kone vil være godt nok til at stå på egne for dagen inden da. Han kan afslutte skære skuffen front rammer i mellemtiden. (Når vi færdige med carport projektet i slutningen af september, vil jeg læsset ham op med den fyr brædder, der skal skæres i skuffen fronter.)


Jeg ville ønske jeg havde haft mulighed for at male dem først, da de havde allerede har et lag maling på dem at gå op.

Oh well. Et andet job på to-do liste! Lige nu er jeg nødt til at arbejde på omskoling mit fokus og på at færdiggøre badeværelset.