mandag den 1. februar 2010

Sports Theeves

Jeg er altid overrasket, når jeg ser fremkomsten af et nyt mærke af lastbiler poppe op. Jeg mener, er der virkelig et behov derude for et andet mærke af lastbiler? Ligesom Indy, Venture, og Thunder er stort set den eneste lastbiler værd at ride, right? Nå faktisk jeg red og elsket Royals i lang tid, så lad os smide dem på der også. Men andre lastbiler, der dukker op som Tensor og sølv? Skrid ud herfra med din dumme gimmick bullshit. I alle fairness Jeg tror, at Ace lastbiler ligne nogle underlige lastbiler fra 70'erne, men jeg har hørt, de udfører virkelig god. Men som jeg sagde, jeg er stadig overrasket, når jeg ser en ny lastbil selskab poppe op. Så ikke blot var jeg overrasket over at se nyheder om Skatedaily om Theeve lastbiler eksisterende, jeg blev også temmelig overrasket over at se, at de faktisk har et team.

Men jeg tror det egentlige spørgsmål her er ikke, om en ny lastbil selskab med en glansløse hold rent faktisk vil være i stand til at overleve og trives i, hvad Berra er hurtig til at påpege, er \ "den hårdeste økonomiske klima i vores liv \", men mere Spørgsmålet er, kan enhver virksomhed nogensinde overleve med sådan en lorte-fucking navn og logo?


Alvorligt. Theeve? Hvad er dette? En fucking Rollerblade brand? Du vil snart