lørdag den 4. september 2010

Et lilla koeleskab



Sandheden er faktisk Stranger Than Fiction. Lige når man tror, der er intet nyt under solen, er der noget nyt under solen.


I går kom en kvinde ind i havecentret fra Californien og ville købe en Lilac. Naturligvis vidste vi, at syrenerne ikke ville vokse i hendes zone og vi rådede hende så meget. Men hun allerede vidste det, og var fast besluttet på at få Lilla.


Det er, når hun fortalte os, at hun ville sætte Lilac i et køleskab, så det ville have det tidsrum på vækstdvale. Naturligvis vil denne procedure skal gentages hvert år. Dig op Lilac, køleskab, fabrik, grave, etc .


Jeg holder kigge på en sydlig Magnolia på det parti, os antage at være hårdføre for Chicago. Hvad ville jeg gøre for at sikre dens overlevelse. ? Er jeg så villige som hun var til at tage springet? Min største bekymring er ikke så meget kold som sne belastningen bryde sine filialer.

Ville en Magnolia se mærkelige ud med en Teepee at beskytte mod sne?

At sige det mildt jeg var virkelig imponeret over hendes passion for syrener. Hvor langt vil du gå for en plante, du elsker?





Skrevet af Carolyngail på Sweet Home og Have Chicago Alle rettigheder forbeholdt