fredag den 5. november 2010

To fund til 2sDay

Det er 2s Dag og i dag har jeg ikke et billede med 2 af de samme ting, men jeg har 2 billeder af ting købt på samme tid. Fartøjet salg er begyndt at ske oftere. Denne sidste lørdag var der en meget interessant salg på vores Farmers 'Market. Det var den globale Harmony Gave Sale. Dette er en fair trade salg, hvor varer er fremstillet i andre lande, der sælges her og provenuet sendes tilbage til Crafter. velgørenhedsorganisationer repræsenteret i år var Quinte Grannies for Afrika, sovende børn Around the World, Calcutta Rescue, Quest International og Patchwork Butterfly Foundation. Provenuet fra de punkter, jeg har købt går til Calcutta Rescue.
Den første er en broderet kort, som vil blive sendt til en meget god ven.
Det andet element er en smuk sjal i forskellige nuancer af grønt (min yndlingsfarve) med accent farver tilføjet. Jeg kunne ikke købt garn til dette tørklæde for den pris, de bad.
Som vi nærmer os julen Jeg ser frem til at gå til flere fartøjer salg. © Listige Gardener