søndag den 29. marts 2009

Singapore Life

I de sidste, jeg altid har meget lave selvstændige agtelse og har ikke meget tillid til mig selv, hvilket jeg har nogle venner og var ofte bliver gjort en nar på grund af min venlighed, real uskyld og naivitet .... Jeg har siden wisened op og lærte at fungere uden mine egne forventninger. De bøger, jeg læser, samtalerne jeg deltog, og de mennesker, som jeg har indvirkede med, de mennesker, der er en stor succes i deres områder, der har vist mig, at et normalt menneske virkelig kan fungere på et højere niveau, at de forventer, pause væk alle selvstændige begrænse stereotyper, til at fungere på et højere niveau, og lykkes på måder, som de aldrig ville kunne forestille sig at be.I lært vigtigheden af at time management. Verden er fair afterall, hvad enten det er dig eller Albert Einstein, Bill Gates eller Obama, enhver af os har 24 timer, hverken mere eller intet mindre .. det afhænger af, hvor effektivt vi gøre brug af vores tid til at udføre flere ting i vores eksistens i samme begrænsede tid end vores counterparts.I har set mange, der er virkelig vellykket i deres marker, Ansvarsområder så meget ting i de samme 24 timer, som jeg har, og at du har og deres energi synes ikke forsvinde, tværtimod netop disse mennesker er mere energiske end den gennemsnitlige mand; interagere med dem, deres energi synes at smitte af på me.I definitivt har meget at lære af disse succesrige mennesker, der udmærker sig på mange områder af deres liv, hvad enten det er i arbejde, familie, samfund, sport. og fritidsinteresser. Jeg tror, at med den rette tankegang og atitude, jeg vil lykkes, eller hvis det ikke lykkes, i det mindste opnå meget mere end før!