fredag den 20. august 2010

Dining af Design New York 2010


Jeg deltog i Architectural Digest Home Design Vis sidste torsdag og brugte fem herlige timer perusing støtteben, udstillinger og den altid undtagelsen Dining Ved Design begivenhed, som blev holdt sideløbende med AD Show.

Dining Ved Design er underskriften fundraising begivenhed for Diffa (Design Industries For Fighting AIDS), en national begivenhed, der finder sted over hele landet. Det er ikke en tur begivenhed, hver værtsby mounts eget show med lokale designere og en lokal AIDS pleje relateret sponsorering organisation. En meget kær ven af mine døde for 20 år siden i næste måned af aids, før der var mange af disse typer af organisationer eller offentlige accept af personer med hiv / aids, så det er en årsag nær og kær mit hjerte.

The New York Showet var fantastisk, lad mig bare sige. Min kammerat Rob kom med mig, og han var ikke alt for begejstret ved udsigten til en flok spisebord indstillinger, men hans sind var helt sikkert ændret sig her!

Jeg håber du nyder mit foto tour. Jeg anbefaler at klikke på billederne for større og mere detaljeret, synspunkter.

Denne røde bord var meget svære at fotografere - men virkelig dramatisk!

The New York Times. Ann Marie Desalvo designs.

Blandingen af stole og polstret vægge var standouts her.
Arkitektonisk Digest. Design af Moore & Giles.

Vi troede alle bånd, herunder Blue Ribbon på bordet var en sød touch.
Ralph Lauren Home
Jeg elskede denne Kravet plads med alle de stoffer og farver. Alle stolene kan skydes helt under bordet.
Kravet, Inc.
Denne tabel var stor stemning, og jeg elskede bordpladen detaljer (2. pic)
Bradley Stephens
Bradley Stephens
Goil Amornvivat af Top Design Sæson 1 gjorde det \ "telefon \" tabellen. Cute! Goil sendte mig denne pic - mine var ikke der hvor nær så god!

Goil Amornvivat og Thomas Morbitzer for Tug Studios. Foto høflighed af Tug Studios.
Jeg elskede den lille krystaller hængende midt i streamere. Nogle slags tændte monofiliment blandet i ville have været rigtig cool.
Eric Warner for Aesthete. Ltd
Denne Disney bordet stod en masse søde Disney vandelskrav, men ingen formåede at dukke op i billedet.
Cappellini og Walt Disney Signature

Jesgordon / Properfun
Der var en hel del af New York designstuderende tabeller, der var fantastisk, og jeg elskede at de var en del af showet.
Studerende fra Pratt Institute. Mentor: Marc Blackwell
Dette var en af mine favorit borde, for gennemførelsen af muren behandling. Den visuelle detaljer var fantastisk.
Studerende fra New York School of Interior Design. Mentor: Michael Tavano

Studerende fra School of Visual Arts. Mentor: Miles Redd

Studerende på NYU: Tisch School of the Arts Drama afdeling Mentor: David Rockwell
Og her var en anden fantastisk væg og loft behandling. Kind of mindede mig om en Robert Sabuda pop-up bog.
Studerende fra Fashion Institute of Technology. Mentor: David Stark
Den Poggenpohl tabellen var langt smukkere i virkeligheden.
MMPI designet af Poggenpohl med Harry J. Danielle
Jeg elskede pladen, men kunne ikke lide at bænke (ikke vist) sagde \ "Kunstnerisk Tile \" på hver enkelt. Syntes lidt reklame overkill.
Kunstnerisk Tile af Vicente Wolf, VW Home
Fab.

Marc Blackwell New York
Jeg husker ikke at tage dette billede, men jeg elsker det!
Carini Lang. Design af Joseph Carini
Dette design har ikke rigtig læst godt personligt eller på billedet. Jeg tror, at bordet var for lys ud for den svagt oplyste rum og kontrasten for stor.
Razortoothdesign
Elskede New York Design Center havde en bloggers tabel. Så meget sjov og mødte Laura Newman i pressen Wit, som havde interviewet mig et par måneder siden.

New York Design Center
Dette var en af mine favoritter for den fantasi appel.
Continental Airlines. Design af David Beahm Design

Jeg vil også gerne denne techno bord ved Benjamin Moore. Mens meget kommerciel, det var stadig vittig og godt udført.
Benjamin Moore. Design af David Stark
Og elskede \ "iPod \" kandelabre!


Alle fotos af Linda Merrill medmindre andet er angivet.







Abonner på:: Surroundings::