lørdag den 14. august 2010

Yardlicious

Nu, hvor afgiften sæson er slut, dronningen har hendes weekender tilbage. Og når hun har sin weekender produktiviteten på Rækkehus opfanger tidobbelte. På lørdag gik vi og tog nogle obnoxiously orange maling til bagdøren. Selv om der på den despot fandt vi en ufærdig Adirondack stol for $ 30 og besluttede også at male det klamt orange.



Den sidste måned eller så vi har købt mere gryder, en fem sektionsporte lounge og en cantilever paraply fra Ikea, og havde mine forældre snag nogle puder til lounger. Vi har endda færdiggjort senge og lavede en lille kattebakke ud af ært grus til Wally. Jeg var bekymret, jeg havde bare spildt min tid, men indtil videre bruger han bakken område, der udelukkende. Værftet er virkelig på udkig snazzy. Så snazzy at iPhone pics ikke vil gøre det retfærdighed. Indtil jeg komme ud med mine uber-cam jeg har tænkt mig at vise, er billeder af orangeness. :-)