torsdag den 5. august 2010

Pelikan-lager Salg 2009

Pelikan bør afgjort sende flyers til alle sine aktionærer om alle indgående lagre. Jeg har aldrig kendskab til en sådan begivenhed, indtil jeg tilfældigvis så den på TheStar avisen i går nat.

Jeg har længe ønsket at få mig en ordentlig Pelikan pen, fordi min nuværende holder ikke på mig med sine løst afstemmes hætte.

Mig og min bror nåede Puchong omkring 9:00 + derefter stoppede vi ved i nogle restaurant have vores morgenmad. PappaRich sucks fordi tilsyneladende er der ingen morgenmad sæt. Jeg har brug for at punge ud med ekstra bukke ved at lade hver post for én efter én. Det stinker.

Vi ankom til Pelikan lager omkring kl.10.30. De rent faktisk brugte deres cafeteria som mødested for dette salg. Nå, ikke rigtig så overfyldte som nogle af lageret salg jeg været til, men stadig jeg har nogle svært ved at forsøge at presse mig selv i nogle af de boothes. En af de nedsatte bin blev tømt, ikke sikker på, hvad lækkerier var der før er øde.





Du afhente de emner, du ønsker at købe, så du går til kassen boder. Når de enkelte punkter blive kontrolleret i betaling listen, kan du gå videre til betaling imødegå og løse den en gang for alle. Se betaling tællere nedenfor?



Jeg fik mig en Pelikan Tradition R215 Rollerball Pen og en K7 pen sammen med nogle refills. Det koster mig tæt på RM300. En ting at kommentere, er, at den højere ende produktlinjer udstillingsmontre under salget er temmelig begrænset. R215 leveres med 3 års garanti.





Alle mine plyndrede varer er inde i dette billede: D



De samlede skader er RM600 for dagen, Pyha ....